Factura electrònica

Factura electrònica

L'Ajuntament posa a disposició de les empreses el servei de facturació electrònica, donant compliment a la Llei 25/2013 d'Impuls de la Factura Electrònica i Creació del Registre Comptable de Factures al Sector Públic.

Podeu accedir-hi mitjançant la plataforma E-FACT, que posa a disposició de les administracions públiques catalanes i dels seus proveïdors sistemes d'emissió, recepció i intercanvi de factures electròniques.

Beneficis per a les empreses:

  • Intercanvi de la informació sense error entre l’Administració i proveïdors (les dades originals arriben a destí per mitjans electrònics sense cap tipus d’entrada manual).
  • Registre d’entrada de les factures electròniques per part de les administracions en un termini màxim de 24h des del seu lliurament, així com la reducció dels temps de tramitació.
  • Com a proveïdors disposareu de totes les garanties en la recepció i registre de les factures i podreu agilitzar l’inici de còmput dels terminis de cobrament.
  • Estalvi de costos en la generació i emissió de factures en format electrònic enlloc de la factura en paper.

Les factures s’hauran de presentar electrònicament amb format XML, i signatura electrónica reconeguda (certificat digital o DNI electrònic). Factures menors de 5.000€ podran excepcionalment presentar-se electrònicament en format PDF.

Recordeu incloure el codi DIR3, L01089024 en el cas de l'Ajuntament de Vilanova del Vallès, a les caselles d’òrgan gestor, unitat de tramitació i oficina comptable quan genereu la factura electrònica.

Podeu accedir-hi mitjançant el següent enllaç: E-FACT

Darrera actualització: 12.09.2017 | 13:27
Darrera actualització: 12.09.2017 | 13:27