El Consell Comarcal informa que ha posat en marxa el "Servei d’assessorament per clàusules terra i altres clàusules abusives relacionades amb els préstecs i /o crèdits hipotecaris". Es tracta d’un servei gratuït que prestarà una advocada del Col·legi d’Advocats de Granollers.
Cal recordar que l’Ajuntament disposa d’una Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) i que amb una periodicitat bimensual ens visita una Oficina Mòbil d’Informació al Consumidor de la Diputació de Barcelona.
El Consell Comarcal del Vallès Oriental, a través d’un conveni signat amb l’Agència Catalana del Consum de la Generalitat de Catalunya i el suport de la Diputació de Barcelona, té l’encàrrec de gestió per a la realització d’actuacions definides en matèria de consum a la comarca que comprèn l’atenció dels ciutadans i ciutadanes domiciliats en els diversos municipis del Vallès Oriental.
L’Àrea de Consum del Consell Comarcal té com a missió garantir els drets de les persones com a usuàries de serveis i consumidores de béns i productes. És amb aquest objectiu que s’ha creat l’Oficina Comarcal d’Informació a les persones consumidores (l’OCIC) que és un servei públic i gratuït.Podeu accedir-hi a través de:
• Formulari telemàtic de l’Agència Catalana del Consum
• Per telèfon: 93 860 07 00 o 93 860 07 01
• Per correu electrònic: consum@vallesoriental.cat
• Per correu ordinari: C. Miquel Ricomà, 46. 08401 Granollers