Comissió Informativa Permanent
Celebra les seves sessions ordinàries abans de cada Ple ordinari i extraordinari, i amb una antelació mínima de dos dies hàbils respecte a la convocatòria del Ple Municipal, el qual se celebra l'últim dijous dels mesos de gener, març, maig, juliol, setembre i novembre.
Competències de la Comissió Informativa:
- Estudiar, informar i consultar aquells assumptes que hagin de ser sotmesos a votació al Ple o que estan essent tractats per part de l’Equip de Govern o l’Alcalde/-essa.
- Fer un seguiment de la gestió de l’Alcalde/-essa, del Govern Municipal i dels Regidors i Regidores que ostenten delegacions, sense perjudici de les competències de control que corresponen al Ple.
- Esdevenir un espai en el que regidors i regidores puguin sol·licitar informació relacionada amb l’actuació del Govern i per a què aquest informi periòdicament sobre les qüestions principals de la seva gestió.
Composició
Presidenta: Il.lm. Sra. Roser Colomé Soler (iVDV) - Alcaldessa
Vocals:
- Sr. Xavier Fernández Rey (iVDV)
- Sr. Joan Vicente Mérida (iVDV)
- Sr. Marcel Mas Maltas (iVDV)
- Sr. Joan Manel Verdaguer Font (PSC-CP)
- Sr. Antonio Rosa Soto (PSC-CP)
- Sra. Yolanda Lorenzo Garcia (UPVV)
- Sra. Sandra Álvarez Torné (UPVV)
- Sr. Albert Vidal Tasa (UPVV)
Secretari: el Secretari de l’Ajuntament o funcionari en qui delegui.
Darrera actualització: 29.08.2024 | 13:46
Darrera actualització: 29.08.2024 | 13:46