Han estat enviades a Correus de Montornès del Vallès i a la delegació del Govern.
L'alcaldessa de Vilanova del Vallès, Roser Colomé, ha fet arribar a l'oficina de Correus de Montornès del Vallès, així com a la delegació de Govern a Barcelona, una queixa forma sobre la gestió deficitària de Correus en el municipi.
L'Ajuntament ha rebut de forma reiterada i al llarg de molts mesos les protestes de la ciutadania de Vilanova que exposaven el funcionament deficient del servei de correus. Quan l'administració ha consultat el perquè dels endarreriments, el servei ha justificat la manca de personal per fer entregues. L'alcaldessa es mostra comprensiva pel que fa a la reducció de plantilla en èpoques com les vacances, però exigeix que, un cop finalitzat el període vacacional, es reforcin els efectius. La mateixa administració, segons diu la carta, s'ha trobat en la situació de no rebre cap notificació i, en apropar-se a l'oficina per conèixer el perquè, se li ha fet entrega d'un paquet enorme de cartes endarrerides, fet que pot esdevenir un problema pel que fa als terminis de notificació i execució d'algunes comunicacions.
Les cartes demanen a l'oficina i la delegació del Govern que prenguin les mesures necessàries per resoldre aquesta situació que genera inconvenients importants a la ciutadania.
A més, en el cas de la comunicació a l'oficina de correus de Montornès del Vallès, l'alcaldessa ha recordat l'existència de dues places especialment reservades pels vehicles corporatius de correus al carrer Verge de Núria, on s'ubica l'oficina de Vilanova. L'Ajuntament també ha rebut queixes que els cotxes de correus sovint ocupen places d'aparcament generals i no les assignades.
L'alcaldessa prega que es posi fil a l'agulla a la problemàtica i espera que pròximament el servei recuperi el bon funcionament.