Des d'aquesta setmana s'inicia la vacunació sense cita als majors de 12 anys, als 18 punts de vacunació de la regió sanitària Metropolitana Nord.
El Departament de Salut ha posat en marxa des d'aquesta setmana la vacunació massiva, sense cita prèvia, a totes les persones majors de 12 anys. Tanmateix, la vacunació no es produirà en els CAPs, sinó que es farà als 18 punts de vacunació que hi ha habilitats a la regió sanitària Metropolitana Nord:
Can Pantiquet
Mollet del Vallès
Teatre Auditori Llinars del Vallès*
Llinars del Vallès
Palau d'Esports
Granollers
Centre Cultural El Carme
Badalona
Centre Cívic Can Cabanyes
Centre Sociosanitari de BSA**
Centre Cívic Can Mariner
Santa Coloma de Gramenet
CAP El Maresme (Gatassa)
Mataró
Centre Cívic Pla d'en Boet
Hospital de Sant Jaume
Centre Cívic Lluís Jover
Vilassar de Mar
Convent de les Clarisses
Arenys de Mar
Centre Cívic Ca n'Amiguet
Barberà del Vallès
Casal Cívic Arraona-Merinals
Sabadell
Casal Cívic Rogelio Soto
CAP Valldoreix
Sant Cugat del Vallès
Centre Cívic Montserrat Roig
Terrassa
CAP Sant Genís
Rubí
* Obre de dimarts a divendres.
**Aquesta setmana, de dimecres a divendres
Vacunació sense cita prèvia als majors de 40 anys
A partir d’aquesta setmana, de manera progressiva, també s’inicia la campanya de vacunació sense cita als majors de 40 anys, als 12 punts de vacunació situats als hospitals següents: Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, Hospital Municipal de Badalona, Hospital Esperit Sant, Hospital de Mataró, Institut Guttmann, Hospital Parc Taulí de Sabadell, Hospital Mútua Terrassa, Hospital de Terrassa, Hospital General de Catalunya, Hospital de Sant Celoni, Hospital de Mollet i Hospital General de Granollers.
La vacunació es farà amb la vacuna Janssen, d’una sola dosi, i va adreçada a les persones usuàries, acompanyants, visitants que tinguin més de 40 anys (persones nascudes a partir de l’any 1981), i que compleixin els criteris de vacunació: no estar vacunats, no ser contacte estret d’algú amb la COVID-19 o no haver passat la COVID els darrers 6 mesos.