Antonio Rosa Soto (PSC-CP)
Regidor - QUARTA TINENÇA ALCALDIA
- TERRITORI
- Urbanisme i obres
- Disciplina urbanística
- Planificació urbanística
- Obres i manteniment d'infraestructures, via pública i espais públics
- Brigada
- Gestió d'assabentats, llicències d'obres majors, menors i llicències d'activitats
- Ocupació de la via pública
- Patrimoni municipal i cementiri
- Manteniment de zones verdes, parcs i jardins
- Taula de Barris
- MEDI AMBIENT
- Recollida i gestió de Residus
- Acció climàtica i ambiental
- Protecció Medi Natural
- Energies Renovables
- Comunitat Energètica Municipal
- Sostenibilitat
- HABITATGE
- Polítiques d’habitatge
- Promoció d'habitatge públic
Curriculum:
Formació Acadèmica
• Màster en Assessoria Fiscal i Gestió Tributaria (E.A.E.)
• Diplomat en Relacions Laborals (U.A.B.)
• Formació Professional 1º grau (Automoció branca metall)
• 1º curs Dret (U.A.B.)
Formació complementaria
• Curs de Salaris i Nòmines (U.A.B. Facultat de dret) 60h.
• Curs Administratiu Comptable ( Comptabilitat, amortitzacions, obligacions comptables, liquidacions tributaries, leasing, etc... ) 150h.
• Ofimàtica (Office 97: Word, Excel, Access, Power Point) Nivell alt. Flash MX (animació pàgines Web )
• Curs de gestió aplicació SAP
• Curs de metodologia i temps de treball
• Catalan (Nivell B2)
• Anglés (Nivel A2)
• Coneixements de Francès
Experiència Laboral
Empresa: CIRE ( Centre d’iniciatives per a la Reinserció)
Càrrec: Tècnic de producció
Tasques: Organització, implantació i coordinació dels processos de producció dels diferents tallers assignats. Relació i coordinació amb les empreses corresponents. Elaboració de escandalls i la seva implantació als processos productius. Gestió de compres i emmagatzemen de matèries primeres (fleca i serralleria). Gestió administrativa dels tallers productius (aplicació informàtica SAP).
Amplis coneixement en la elaboració i tancament de les nòmines del personal intern (aplicació informàtica TSICO),tramitació de altes i baixes a la seguretat social (Sistema Red) i tramitació dels segurs social tcs (WinSuite). Coordinació i gestió administrativa amb la persona responsable dels serveis centrals, dels plans ocupacionals ( plans pignatelli ) 2003 – 2004.
Gestió i organització de botigues a serveis interiors del centre penitenciari (compres, emmagatzemen de les mercaderies al magatzem central, distribució al diferents punt de venta, claus de venta, pins telefònic, venta per catàleg, etc...). Gestió administrativa (aplicació informàtica DESVEN).
Gestió de cuines al centre penitenciari (de la part corresponent a Cire segon encàrrec de gestió amb l’empresa adjudicatària Sodexo)
Període : 01/07/2003 – actualment
Empresa: MHBel, S.L.
Càrrec: Auxiliar comptable i de personal
Tasques: Confecció de nòmines (salaris fixes i variables),altes, baixes i segurs socials (aplicacions informàtiques Sistema Red,WinSuite i Red Com). Gestió de la comptabilitat i liquidació d' impostos (110, 300, 115, 347,...),selecció de personal.
Període : 01/01/2003 - 15/08/2003
Empresa : Fraphe Berh, S.A.
Càrrec : Assistent al departament de personal
Tasques : Gestió de programes de formació pels treballador de l’empresa, actualització de la base de dades, selecció de personal. Col·laboració i suport en les auditories internes de l’ empresa.
Període : 15/02/2001 - 30/11/2001