Sol.licitud de certificats d'adequació d'habitatge (Reagrupament)

Emissió de certificat municipal de disponibilitat i adequació d'habitatge en relació a la necessitat del reagrupant de disposar d'un habitatge adequat per atendre les seves necessitats i les de la seva família.

Necessiteu tenir certificat digital pel tràmit telemàtic. Informació sobre certificats digitals.

Cal aportar:

  • Fotocòpia DNI de la persona reagrupant.
  • Fotocòpia del rebut del IBI de l'any en curs.
  • Fotocòpia de l'escriptura o del contracte de lloguer.
  • Fotocòpia de la cèdula d'habitabilitat de l'habitatge.
  • Plànol del habitatge (si disposa).

Canals de tramitació:

Ajuntament i oficines

Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08410 Vilanova del Vallès - Barcelona (Catalunya)
Telèfon: 938 459 277
Fax: 938 456 186
Adreça electrònica: ajuntament@vilanovadelvalles.cat
Lloc web: www.vilanovadelvalles.cat
Horari:  
De dilluns a divendres de 9:00 h. a 14:00 h.
Dijous tarda de 17:00 h. a 19:00 h. (excepte de juny a setembre, Setmana Santa i Nadal).
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 24.11.2022 | 19:03